Skip to content

Beyonce – 4

24/07/2011

Toen ik afgelopen maand in New York was, was net de week ervoor het nieuwe album van Beyonce uitgekomen, genaamd ‘4’. Als die-hard fan moest ik deze natuurlijk hebben! Bij de Best Buy op 5th Avenue kocht ik de cd voor maar $8,-. Toen ik terug was van vakantie kon ik eindelijk de cd luisteren. Sindsdien is de cd niet meer uit geweest; ik ben er weg van!

De cd is zo anders dan I am Sasha Fierce. Wat rustiger en relaxter naar mijn idee. En de liedjes hebben prachtige teksten.

Favorieten zijn I Care, Love On Top en I Was Here.

Hieronder een filmpje over hoe Beyonce naar het uitkomen van dit album en de eerste single toewerkt.

3 reacties leave one →
  1. 24/07/2011 21:15

    Houd niet zo van Beyonce, maar wil even zeggen dat ik het heel cool vind dat je naar New York ben gegaan, volgend jaar ga ik ook 😀

  2. lisa l permalink
    16/09/2011 18:24

    beyonce is geweldig ik heb4 al

Geef een reactie

