Skip to content

Non-buying month.

03/03/2011

De afgelopen maanden heb ik een shoptripje naar Dublin gemaakt, waren de feestdagen weer aardig duur en heb ik best wat nieuwe kleding aangeschaft. De grootste aankoop was mijn ticket naar Amerika.

Ik heb nu natuurlijk wel wat dingen die ik zou willen kopen, maar ik bewaar mijn geld liever voor onze trip naar Amerika.
Daar zorgeloos kunnen winkelen, eten, drinken en leuke dingen doen!
Daarom heb ik mezelf een non-buying month opgelegd. Op de boodschappen na, ga ik geen spullen voor mezelf kopen. Geen kleding, geen nagellak, geen tijdschriften. Van alles heb ik genoeg, dus ik heb niet nodig.
Wel moeilijk om niet impulsief iets te kopen wanneer ik door de winkelstraat loop. Wish me luck;)

4 reacties leave one →
  1. 03/03/2011 12:32

    succes!

  2. 04/03/2011 00:46

    Succes ermee!!

  3. 10/03/2011 00:46

    Knap hoor, heel veel succes! Gewoon lekkere dingen kopen/koken om het een beetje te compenseren 😉

    • 12/03/2011 18:56

      Ik moet zeggen dat ik wel meer lekkere dingen meeneem uit de supermarkt haha!
      Tot nu toe red ik het nog zonder aankoopjes:)

Geef een reactie

