Skip to content

Forever21

03/02/2011

Afgelopen december was ik een paar dagen in Dublin. Daar was ik dolblij te zien dat er een Forever21 was, die er eerst nog niet zat. Ik heb heerlijk rondgesnuffeld, maar uiteindelijk alleen een kadootje voor mijn schoonzus gekocht.
Weer thuis aangekomen had ik er spijt van, want de prijzen voor deze leuke kleding zijn laag. Waarom heb ik mijn slag niet geslagen?

Nu is er sindskort een webshop die ook naar Nederland verzend, hurray! En nog een fijne bijkomstigheid is dat de verzendkosten vanuit Engeland maar 6 euro zijn.
Afgelopen maandagavond heb ik daarom een aantal dingen besteld.
Het jurkje hiernaast heb ik voor mijn zusje besteld.

Vanmorgen keek ik naar de order status; die stond op ‘ Packed’. Ik ging er daarom vanuit dat deze nog verzonden moest worden en dat het nog wel even ging duren. Totdat net de deurbel ging; een pakketje! En jahoor, daar is mijn bestelde kleding van Forever21 al! Supersnel!


Hieronder zie je wat ik besteld heb.
Zowel de trui als het vest zitten goed en zijn in het echt net zo leuk als op de foto:)

(foto’s: http://www.forever21.com)

3 reacties leave one →
  1. 03/02/2011 20:02

    Ik vind vooral het vest leuk!! En ben benieuwd naar mijn jurkje 😀

  2. 04/02/2011 22:48

    ziet er mooie kleding uit, ik ga eens rondkijken op hun site 🙂

  3. 24/08/2011 20:52

    Heb je deze kleren wel eens aan?? 😉

Geef een reactie

